Gezelligheid

6 februari 2020 - Cairns, Australië

Heeey,

Daar ben ik weer met wat verhaaltjes. Ik weet dat ik soms misschien veel feest, maar goed dat is het leven hier een beetje haha. Ik kan me sommige dagen ook niet meer echt herrineren, het is allemaal weer even geleden. Vorige week dinsdag heb ik weer gewerkt als housekeeping en 's avonds killerpool gespeeld, jammer genoeg niet gewonnen. Woensdagavond was weer giantdarts en ik had weer gewonnen ! Weer een kaartje voor de jungleswing, moet het nog steeds doen. Donderdagavond was weer beerpong, weer net niet gewonnen en hadden gratis champagne, dus na 3 champagneglazen was ik helemaal klaar om uit te gaan. Ik ben toen met een groepje naar Gilligans gegaan en best tot laat uitgeweest. Ik moest jammer genoeg vrijdag weer als housekeeper werken, het was zwaar, maar het ging wel goed. Overdag heb ik toen geslapen en 's avonds een drankje gedaan met de groep.

Zaterdag ben ik met een groepje naar de rivier gegaan. Daar zaten 2 mensen op een camping, dus gingen soort van op bezoek. Hadden 2 boten gekocht en hebben een beetje rondgevaren en gezwommen. S avonds was er een bosfeestje 1,5 uur rijden van Cairns vandaan. Ik ben samen met 3 jongens gegaan Tom, Jarvis en Drew. Het was wel gezellig, alleen een beetje lang, zij waren in slaap gevallen en ik wist niet zo goed waar ik moest slapen, dus ik ben maar opgebleven. We waren zondag pas om 5 uur 's avonds terug, dus heb gelijk geslapen tot de volgende dag.

Maandag zijn we naar een wakepark gegaan. Het was een grote kabelbaan waar je kon kneeboarden, waterskieen en wakeboarden. Dus ik heb gekneeboard en gewaterskiid. Het was leuk om te doen, maar als je valt dan val je best hard op het water, dus was ook best pijnlijk. Die avond ben ik optijd naar bed gegaan want ik had weer housekeeping op dinsdag. Na housekeeping zijn we met een groepje naar het zwembad gegaan. 'S avonds heb ik een momentje voor mezelf genomen. Woensdag moest ik weer housekeeping en heb de rest van de dag ook voor mezelf genomen. 'S avonds ben ik met een paar mensen naar de stad gegaan en kwamen we rond 3 uur terug en hebben heerlijke tostis gegeten. Vandaag zijn we gaan volleyballen en basketballen op een pleintje en daarna het zwembad in gesprongen. Daarna langs 'the pier'-bar geweest voor een biertje. En heb net een dutje gedaan en we gaan zo beerpong spelen.

Het is zo een leuke sfeer in dit hostel en ik heb het erg naar mijn zin. Dat is ook de reden dat ik minder verhalen hierop zet en vooral aan het genieten ben. En ik heb trouwens nog steeds geen werk, maar ik ben nog bezig met solliciteren enzo.

Gooodbyeeeee.

1. Wil bogerd:
    6 februari 2020
    fijn dat je het zo naar je zin hebt, geniet er maar van.
  2. Marian.:
    6 februari 2020
    Wacht maar tot het hier zomer is, dan gaan wij ook al die leuke dingen doen. Waterskieen, terrasjes pakken, zwemmen…..! Haha! Geniet er maar lekker van. xx
  3. Marica:
    7 februari 2020
    Bas burno i naporno uzivanje, ali sta ces kad se mora, bice posla samo si tu nesto vise od mjesec dana. Pozdrav i poljubac!!!
  4. Biljana:
    7 februari 2020