Met kerst op reis 🎅🏻

24 december 2023 - Keflavíkurflugvöllur, IJsland

Velkomin allemaal,

Ik ga met de kerst op reis. En de reis gaat deze keer naar IJsland toe! Ik ga samen met Ricardo, deels voor zijn verjaardag, want het is vandaag zijn verjaardag!

We gaan voor vier daagjes weg, dus ik zal weer verhaaltjes hier delen met wat we allemaal zien en meemaken! We gaan zo van naar het ene vulkanische gebied(Lanzarote in maart) naar de volgende hahah.

We zijn net geland, dus we gaan beginnen met genieten. Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en hopelijk reizen jullie met me mee!

Toedels 🙋🏼‍♀️⛄🌋

1. Susan:
    Veel plezier!🥰
  2. Simona Kosanovic:
    Dankjewel nog! ❤️
  3. Kelly:
    24 december 2023
    Whoopppwhooppp ben benieuwd naar jullie nieuwe reisverhaal ☃️
  4. Simona Kosanovic:
    Woehoeeee leuk dat je meereist, Kell! ☃️
  5. Evert&Manuela:
    24 december 2023
    Tuurlijk we volgen jullie op de voet.
    We kijken uit naar jullie verhalen en foto’s. En vooral dat jullie gaan genieten.
    Dikkekusssss van ons.
  6. Simona Kosanovic:
    28 december 2023
    Wat leeeukk!! Dikke kus terug van ons
  7. Biljana:
    24 december 2023
    Erg spannend allemaal! Vooral dat ‘vulkanisch’ daar.. wees voorzichtig en vooral genieten van jullie nieuwe avontuur! Nogmaals fijne verjaardag viering op z’n bijzondere stuk van aardbol! 🥳 Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring daar!? Love you 🥰
  8. Simona Kosanovic:
    28 december 2023
    Dat hebben we zeker gedaan, dankjeweel mama!! Love you too!! 🥰🥰
  9. Erna:
    24 december 2023
    Fantastisch, doen jullie goed!
    Heel veel plezier, fijne verjaardag voor Ricardo. En natuurlijk heel mooie Kerstdagen.
    Dikke knuffel! 😘
  10. Simona Kosanovic:
    28 december 2023
    Dankjewel nog! Ricardo zei nog dankjeweel en jullie ook hopelijk fijne kerstdagen gehad! Dikke knuffel terug 🥰
  11. Mevr.H.P. de Leeuw:
    25 december 2023
    Simona en Ricardo, de laatste natuurlijk eerst even feliciteren op deze manier, een nieuw levensjaar voor je vol vreugde warmte zorg en toewijding naar elkaar. Nu voor de reis IJsland is op deze tijd iets heel bijzonders. Geniet van alle pracht van de natuur.
    groet, Lenie de Leeuw. HPL>
  12. Simona Kosanovic:
    28 december 2023
    Heel erg bedankt nog mevr. De Leeuw. Ook namens Ricardo. Wij hebben zeker genoten!