Ciao Italië!

5 maart 2022 - Tessera, Italië

Bonjourno!

Wat was dat een klein dorpje zeg waar we gisteren heel de dag waren. Toen we aankwamen gingen we opzoek naar een winkel om als souvenir een fles Spritz Selecto te kopen. Maar alle winkels waren gesloten en er waren ook amper winkels. Dus besloten om naar het vliegveld te lopen, dit was vanaf ons hotel een half uur lopen. Eenmaal aangekomen waren er amper winkels en weer heel veel gesloten. Dus zijn maar terug gaan lopen zonder succes naar het hotel. Het hotel was eigenlijk meer een Bed&Breakfast. Maar oogte als een hotel, het was best groot en ook wel schattig. Al leek het soms op een soort klooster of een sekteplek haha. Er was ook een zwembad en een sauna aanwezig in de B&B, dus hier hebben we zeker gebruik van gemaakt. Daarna in de kamer een leuke film gekeken. We hebben dus lekker eventjes gerelaxed en uitgerust van alle indrukken die we hebben gekregen van Venetië.

S'avonds aten we bij een restaurant in de buurt of nja het enige restaurant haha. We hadden er ook al in de middag gegeten. Eigenlijk was het ook wel een prima restaurant en er kwamen veel lokale mensen eten. We hebben een heerlijke vleesschotel met frietjes en salade gegeten. Niet te ontbreken brood die we elke dag aten en dipten in olijfolie. De vleesschotel werd vers bereid op een gril boven een vuur die te zien was van onze tafel. We hebben ervan genoten. Niet Italiaans, maar pasta komt onze strot ook wel een beetje uit haha. Na het eten zijn we gelijk naar bed gegaan. Dit was ook wel nodig, want we moesten om 3 uur weer op. We zijn nu overal doorheen met onze koffers en security. Dus nu eventjes lekker kletsen over de vakantie 😊.

Fijn dat jullie mijn/onze avonturen in Venetië hebben gevolgd. Dus grazi daarvoor ! Als het goed is zal mijn volgende avontuur een studiereis naar Lissabon zijn. Deze zal half april plaatsvinden, dus daar zal ik zeker ook verhalen over delen, tot dan !

En de laatste keer addio !

1. Biljana:
    5 maart 2022
    Wat heb ik heerlijk via deze blog met jullie mee gereisd! Ik heb ontzettend genoten en verheug mee nu al op Lissabon verhaaltjes!😘
  2. Kelly:
    5 maart 2022
    Wat een heerlijke reis hebben jullie gemaakt zeg! Ik kan niet wachten om de volgende mee te lezen ❤
  3. Simona Kosanovic:
    7 maart 2022
    Super lieeef ! Leuk dat je meeleesde ! 🥰
  4. Jalila:
    5 maart 2022
    Jij ook bedankt voor je mooie en interessante verhalen!
  5. Simona Kosanovic:
    7 maart 2022
    Aaah geen probleem, leuk dat je meeleesde! 😊