Naar Lissabon toe

18 april 2022 - Brecht, België

Hallo allemaal,

Het is weer zo ver, vandaag vlieg ik naar Lissabon voor studiereis ! Dit wordt een hele andere reis dan normaal gesproken, dus hopelijk is deze reis ook leuk om te lezen. Ik ga samen met Annika, Laimona en Caitlin (drie klasgenoten) onderzoek doen naar het gebied Trafaria om dit een meer toeristische gebied te maken. De eerste vier dagen bestaan puur uit activiteiten in Lissabon zelf met de hele groep die naar Lissabon gaat en daarna gaan we naar Trafaria toe. Nou geniet er weer van en tot snel weer !

Doeeeei 🙋🏼‍♀️🛫

1. Evert&Manuela:
    Goede reis Simona en doe veel ervaringen op. Tot snel Dikkekusssss
  2. Simona Kosanovic:
    Dankjewel, dat gaat goedkomen ! Dikke kus terug
  3. Kelly:
    18 april 2022
    Leukk! Lissabon is zo mooi, daar ben ik ook geweest. Heel veel plezier, ben benieuwd wat jij ervan vond dus ga je blog zeker lezen! xx
  4. Simona Kosanovic:
    Oh mega leeuk !! Dankjewel, gaat goed komen ! 😊 Xx
  5. Ricardo:
    18 april 2022
    Nouuu ik zal het ook eens meelezen van deze kant! Fijne reis en vlucht! Ga er van genieten!
  6. Simona Kosanovic:
  11. Simona Kosanovic:
    Dankjewel papie, dat gaat goedkomen !! 🥰
  12. Biljana:
    18 april 2022
    Goede reis! Waarschijnlijk ben je al op je bestemming !? Ik ben benieuwd naar je indrukken!😃
  13. Simona Kosanovic:
    20 april 2022
    Dankjewel, dat is indd goedgekomen 😊
  14. Arnela:
    18 april 2022
    Hele fijne reis naar Lissabon en vooral heel veel plezier!!!
    Maak een mooie en leerzame tijd mee!📒📚☀️🙋
  15. Simona Kosanovic:
    Aah dankjeweel!! Dat gaat helemaal goedkomen !! 😊😊
  16. Marica:
    18 april 2022
    Cao Simka, zelim ugodno putovanje i ugodan boravak, da se sretno vratis.
  17. Simona Kosanovic:
    Hvala baba ! 😘
  18. HP de Leeuw. ( Lenie):
    18 april 2022
    Simone,wens je een mooie reis en doe veel zaken op,waar je straks mee naar anderen kunt vertellen,niet alleen hoe mooi maar ook hoeveel schitterend cultureel erfgoed daar is. Een schitterend landschap ,aardige bevolking,en heerlijk eten en heerlijke wijn,maar ook de Port. Geniet,met elkaar. Verneem graag wat jullie allemaal meemaken. Succes. Groet,Lenie de Leeuw.
  19. Simona Kosanovic:
    20 april 2022
    Heel erg bedankt! Dat gaat helemaaal goedkomen, ik zal het allemaal vertellen wat we meemaken. En dat klinkt allemaal geweldig, ik ga het zelf meemaken, vooral als we van de groep weg zijn.
    Groetjes
  20. Jalila:
    18 april 2022
    Fijne reis naar Lissabon!!!
    Ik wens je ook een hele leerzaam ervaring!!
    Veel liefsxxxx
  21. Simona Kosanovic:
    Dankjewel, dat gaat helemaal goedkomen !! Xxxx
  22. Ed driessen:
    18 april 2022
    Leuk Simona, geniet ervan, wij zijn er nog niet geweest, wel in het zuiden van Portugal in de Algarve. We volgen je !
  23. Simona Kosanovic:
    20 april 2022
    Dankjewel !! Ooh dat zou ook wel mooi geweest zijn. Gezellig dat jullie me volgen 😊
  24. Julia:
    19 april 2022
    Leuk Simone, Geniet van deze fijne reis en van wat je allemaal te zien krijgt en meemaakt op deze mooie plek. Groetjes, Julia
  25. Simona Kosanovic:
    20 april 2022
    Aah dankjewel Julia, dat gaat goedkomen !
    Groetjes