Familie en familie

10 augustus 2022 - Inđija, Servië

Goedenavond iedereen !🙋🏼‍♀️ (Dobro vece svima)

Gisteravond zijn we naar familie toe gegaan met z'n 3en, oma, Ricardo en ik. We gingen naar de zoon van mijn overgrootoma's broer. Hij woont daar met zijn vrouw. De dochter van hun en haar man en 2 kinderen(zoon en dochter) kwamen ook op bezoek. Dit was echt mega gezellig. De zoon van mijn tante was al eerder gekomen met de step, omdat hij me super graag wou zien, echt super lieeef! We hebben daar even gezeten met koffie, bier en veel hapjes. Super veel bijgepraat. Oma wou graag op tijd naar huis, maar de rest van mijn familie wouden dat we langer bleven hangen, ze boden zelfs aan om ons naar huis te brengen met de auto. Dit was niet nodig, dus koos ik een middenweg om tot 9 uur te blijven. Niet te laat voor de familie en niet te laat voor oma om naar huis te gaan. Ik heb nog even voetbal gespeeld met de kinderen en daarna even wat gezeten met iedereen en gekletst. Om 9 uur zijn we naar huis gegaan en hebben Ricardo en ik thuis nog een spelletje gespeeld.

Vanochtend moesten we om half 7 op, zodat we om 8:29 uur de trein konden halen. Super lief dat oma meeliep omdat het regende en we geen ruimte hadden voor 2 paraplu's. Ze liep dus mee naar het station toe zodat we allebei een paraplu hadden en 1 paraplu mee terug kon naar huis toe kon nemend. Toen we de trein instapten moesten we tot stara pazova blijven zitten. Maar ze waren bezig aan het spoor en we moesten op Ruma (station ervoor) uitstappen om verder met de bus te gaan. Alleen mijn nicht (de dochter van mijn moeders half zus die in Indija woont, waar we heen gingen) kwam ons ophalen met haar vriend bij Ruma. We gingen dus vanaf daar met de auto naar Indija toe, daar waar ze wonen. We kregen gelijk om half 11 in de ochtend Rakija (een drankje dat hier populair is en vaak zelf gestookt wordt). Na een paar rakija zijn we de stad ingegaan om Servië te laten zien aan Ricardo. Dit was gezellig en we hebben lekker een biertje gedaan op een terras. Daarna zijn we naar mijn moeders halfzus toe gegaan, hier hebben we lekker gegeten en ook een paar drankjes gekregen. Lekker gekletst over van alles en nog wat. Mijn oom zei ook dat het goed is van mij dat ik zo familie kom bezoeken, dat vind hij goed van mij en echt heel lief. Dus dit was wel fijn om te horen. Net hebben we een dutje gedaan en gaan we nog even de stad in. Hier in Indija is het ook maar tot 12 uur open net als in Sid (waar oma woont). Dus lekker even beetje dansen of kletsen en slapen. Morgen gaan Ricardo en ik verder met de trein naar Belgrado toe. Dus tot de volgende keer weer! 🎉🍻🥰

1. Mevr.H.P. de Leeuw:
    10 augustus 2022
    Simona en Ricardo, Zo kun je in een korte tijd toch heel veel familie ontmoeten en leren kennen. En toch wel heel bijzonder, dat de gastvrijheid zo hoog in het vaandel staat. Heel bijzonder en de moeite die men wil nemen om het jullie twee zo gastvrij te onthalen. Geweldig hoor. Goede reis verder. Groetende, H.P.de Leeuw(Lenie)HPL>39
  2. Simona Kosanovic:
    11 augustus 2022
    Jaa we hebben zeker veel familie gezien in een korte tijd. Jaa echt heel lief dat ze het ons zo gastvrij mogelijk en comfortabel mogelijk maken. Dankuwel ! Groeten,
    Simona
  3. Jalila:
    11 augustus 2022
    Mooi verhaal met je familie! Wat bijzonder!!
  4. Simona Kosanovic:
    11 augustus 2022
    Dankjewel en jaa zeker weten !!
  5. Biljana:
    11 augustus 2022
    Dat is wel fijn dat je hun allemaal hebt kunnen zien en spreken. Doe maar groetjes van mij🥰
  6. Simona Kosanovic:
    11 augustus 2022
    Jaa zeker weten en ik heb de groetjes gedaan! Ze vinden het allemaal jammer dat je er niet bij bent 🥰🥰