Laatste dagen met de organisatie

12 januari 2020 - Sydney, Australië

Heeeey,

Vrijdagavond ben ik nog met Rachel en Gaia naar de sidebar geweest, dat is een bar onder het hostel en we hebben daar een paar drankjes en dansjes gedaan. Zaterdag ben ik naar het kantoor gegaan van de organisatie, daar kan je een computer gebruiken. Je moet om hier alcohol te verkopen een soort online curus doen, RSA. Er zijn 16 assesments die je moet halen en daar heb je 4 weken de tijd voor. Dus ik heb er gister 9 gedaan en morgen ga ik de rest doen. Alleen is deze online RSA niet geldig voor de staten New South Wales (waar ik nu zit) en Victoria. Dus ik heb besloten om naar een andere plek toe te gaan. Ik vlieg vrijdag naar Cairns toe, in het Noorden van Australie. Daar ga ik op zoek naar een baan. Tot die tijd blijf ik hier in Sydney. Maar goed, ben helemaal van mijn verhaal af haha. Zaterdagavond hadden we een kroegentocht, dat was super gezellig. We begonnen in de sidebar en zijn naar nog 2 barren gegaan. We kregen in iedere bar 1 gratis drankje. We eindigden ook weer in de sidebar. Ik lag uiteindelijk om 3 uur op bed. Vandaag moest ik om 9 uur weer op, want we gingen om 10 uur een wandeling doen langs het strand naar Bondai toe. Het was een wandeling van 2 uur met Macdonalds als ontbijt. Dat was wel erg fijn, vooral na een avondje drinken. En ik ga nu een dutje doen, want vanavond gaan we met een aantal van de groep een drankje doen. Sommigen van de groep gaan een eastcoast tour doen dus die zie ik waarschijnlijk in Februari in Cairns.

Trouwens vandaag tijdens de wandeling hadden we wel een beetje last van de vuur. Je rook het overal en de lucht was zwart. En toen het ging regenen rook het erg naar uitgedoofd vuur, ik hoop dat dat een beetje geholpen heeft. Maar alles gaat nog prima met iedereen.

Goodbyeee

1. Kelly:
    Bondibeachh 😍😍😍

Lekker bezig hoor simoon. HAKUNAMATATA! 😘🤪❤
  2. Simona Kosanovic:
    12 januari 2020
    Oepsiee, nou dat dus haha 😘
  3. Biljana:
    12 januari 2020
    Leuk Simontje! Van alles klein beetje. Met dat online cursus lukt je ook wel. Ik lees dat Cairns een leuke plek is. Geniet ervan! xx
  4. Wil bogerd:
    12 januari 2020
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, geniet er maar lekker van.
  5. Marica:
    12 januari 2020
    Ljepo si to sve opisala, uvjek uzivam citajuci, nadam se da nema opasnosi od pozara na tom drugom Cairns i da ces uzivati. Pozdrav i ljep provod uz posao.
  6. Ed driessen:
    12 januari 2020
    Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je contact heb t met de anderen, foto`s gemaakt terwijl je dronken was ? Geniet er maar van en hopelijk kan je werk vinden in Cairns, groetjes uit Rotjeknor.
  7. Simona Kosanovic:
    Nee geen foto's gemaakt haha. Groetjes terug uit Aussie
  8. Marian.:
    12 januari 2020
    Ga je alleen naar Cairns of gaan je nieuwe vriendinnen ook die kant op. Zou wel leuk zijn natuurlijk! Geniet maar lekker!! xx
  9. Simona Kosanovic:
    13 januari 2020
    Ik ga alleen naar Cairns. Maar 1 meisje uit de groep is er al, dus zal nog wel met haar afspreken. De andere meiden gaan andere dingen doen, maar zal vast nog wel leuke mensen ontmoeten, doe ik !! Xx
  10. Monja:
    13 januari 2020
    Simoontje, kleine grote meis. Zo supercool van je dat je dit gewoon doet! Ik kijk uit naar je komende avonturen! Geniet ervan xxz