Weer op reis 🎉

5 augustus 2022 - Vlissingen, Nederland

Hallo allemaal, daar ben ik weer van weggeweest. Het is bijna weer zo ver om op reis te gaan. Vandaag was mijn laatste werkdag voordat ik op vakantie ga. Ik heb afgelopen week gewerkt in Vlissingen als huishoudelijke hulp, was weer leuk, maar ik ben toe aan vakantie dus dit komt perfect uit, want zondag  gaan Ricardo en ik naar Servië en Kroatië toe om familie te bezoeken en natuurlijk ook om zelf verder de landen te ontdekken. Ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop jullie ook om weer met me mee te reizen! Ik heb al veel familieleden benaderd, dus dat zullen veel bezoekjes worden en interessante gesprekken. Ik heb namelijk mijn familieleden in Servië en Kroatië al 6 tot 10 jaar niet gezien. Jullie zullen weer wat van me horen als ik daar ben, de eerste bezoek is bij m'n oma in Sid (Servië). Tot de volgende, cao ! 🙋🏼‍♀️

1. Kelly:
    Hakunamatata
  2. Simona Kosanovic:
    5 augustus 2022
    Zeker weten, ik ga leven naar die kelly-quote 👌😂
  3. Evert&Manuela:
    5 augustus 2022
    Wij kijken er naar uit. Goede reis en heel veel plezier samen. Maak mooie herinneringen. Dikkekusssss
  4. Ed driessen:
    5 augustus 2022
    Alvast een goede reis gewenst met heel veel plezier.
  5. Biljana:
    6 augustus 2022
    Fijne reis met veel mooie verhalen gewenst!
  6. Mevr.H.P. de Leeuw:
    GRAAG BEIDEN,
    GA GOED VOORBEREID OP DEZE REIS, OPDAT JULLIE NA MEER DAN 6 JAAR AFWEZIG TE ZIJN GEWEEST ALDAAR, NU EEN GOEDE INDRUK MEE TERUG ZULLEN NEMEN. GOEDE REIS MAAR KOM VOORAL OOK WEER GEZOND TERUG. GROETENDE, H.P.DE LEEUW
  7. Susan:
    6 augustus 2022
    Goeie reisssss en veel plezier ricardo en simonaaa