Still going

15 februari 2020 - Cairns, Australië

Heeeeey,

Daar ben ik weer met wat verhaaltjes. Mijn dagen zitten nog steeds aardig vol, dus gebeurd best veel. Ik was ook vergeten te vertellen dat ik vorige week naar mooie watervallen geweest, Crystal Cascades. Vorige week donderdag had ik eindelijk gewonnen met beerpong, 2 kaartjes voor het aquarium hier in Cairns. Daarna ben ik naar Gilligans gegaan en daar was een paaldans-competitie waar je $200 mee kan winnen en 12 gratis drankjes. Er werd aan mij gevraagd of ik mee wou doen, dacht waar ook niet. Ben 2de geworden en er achter gekomen dat het niks voor mij is. Vrijdag heb ik vooral met de groep gechilt en afgesproken om de volgende dag naar Palmcove te gaan.

Zaterdag zijn we dus naar Palmcove gegaan. Daar hebben we even gevist op de pier. En gezwommen in een soort grote net, want er zwemmen krokodillen rond. Daarna zijn we terugeggaan en ons klaargemaakt om een avondje uit te gaan. Een paar mensen zouden die zondag vertrekken, dus wouden het met zn allen afsluiten. Zondag moest ik in de ochtend werken als houseleeping. Elke zondagmiddag is er een zwembadfeestje en om de 2 weken een UFC wedstrijd. Dus hebben dat gekeken in Gilligans en daarna zijn we naar het zwembad gegaan. Daar kwam iemand op ons af om te zeggen dat er die avond een gratis kroegentocht was. Dus zijn die avond naar de kroegentocht gegaan.

Maandag heb ik lekker uitgerust en 's avonds was er weer een beerpong-competitie, jammer genoeg niet gewonnen. Dinsdag moest ik weer als housekeeper werken. En daar vertelde de leidinggevende dat ik op haar vrije dagen leidinggevende ben. Maandag en dinsdag, dus soort van promotie gekregen, zonder ervoor betaald te worden. De rest van die dinsdag heb ik niet veel gedaan. Woensdag had ik weer housekeeping en heb daarna een duik in het zwembad genomen samen met een groepje in Gilligans. 'S avonds gewoon weer gechilt met de groep en spelletjes gespeeld. 'Welk dier ben ik'. Iedereen kreeg een dier op de voorhoofd geplakt en je moet met ja/nee-vragen erachter komen welk dier je bent.

Donderdag ben ik samen met een groepje naar een zwembad geweest in een hotel waar we niet eens verblijven, maar we waren gewoon nieuwsgierig. Het was een mooi zwembad, maar best wel troebele water, dat was iets minder. 'S avonds was het ladiesnight, zoals elke donderdagavond dus hebben beneden champagne gedronken en beerpong gespeeld. Daarna zijn we de stad in gegaan. Vrijdagochtend ben ik samen met Jarvis naar de jungleswing gegaan. Het was best spannend, maar heeel leuk om te doen. (Kaartjes gebruikt die ik had gewonnen 2x bij giantdarts). Na de jungleswing hebben we onze spullen gepakt en zijn we voor een nachtje gaan camperen. We waren met een groepje van 12 mensen. 1jongen speelde op de gitaar en zong en daar hebben we van genoten. Daarna hebben we veel spelletjes gespeeld. Heb ook nog even in een hangmat gelegen, heeerlijk. En daarna zijn we met z'n allen gaan skinnydippen in een meertje. Daarna ben ik naar bed gegaan in een tent. Het was zo warm dat ik amper heb geslapen en eigenlijk was iedereen super moe. We gingen daarna met z'n allen ontbijten vandaag in een leuk restaurantje. En zijn daarna terug naar Cairns gereden. En vanavond gaan we met z'n allen een filmavond houden in onze kamer, alle matrassen overal neerleggen in de kamer, dus dat wordt ook gezellig.

Goodbyeeee.

1. Biljana:
    Dat allemaal klinkt super leuk en gezellig! Geniet ervan 😘
  2. Erna:
    15 februari 2020
    Poeh meis, klinkt echt als een rotleven daar. Zwaar ook.... 😉🙈
    Grapje! Zo leuk om je op deze manier te volgen. Ik zie iedere keer uit naar je verhaal. Geniet, dikke knuffel! 😘
  3. Wil bogerd:
    15 februari 2020
    geweldig, je zal best moe zijn hahaha
  4. Ed driessen:
    15 februari 2020
    Het leven is zwaar begrijp ik, je doet het vrijwillig dus niet klagen, probeer er iets van te maken ! Hahaha, geniet maar lekker, liefs uit Rotterdam.
  5. Marian.:
    15 februari 2020
    Nou, zo red je het wel tot eind mei. Dan heb je de hele zomer om bij te komen.
  6. Marica:
    17 februari 2020
    Bas zamornon na vrucini, ali mladost je to pa izdrzite, uzivaj.
  7. Susan:
    19 februari 2020
    Klinkt weer erg gezellig en leuk!