Vooral werken

13 maart 2020 - Cairns, Australië

Donderdag 27 februari was ik naar de Lagoon (zwembad) gegaan met 3 nieuwe mensen in het hostel. En op dat moment was er een gratis zumba-les bezig in het zwembad, dus heb ik meegedaan. Daarna zijn we terug naar het hostel gegaan en ging ik beerpong spelen. Daarna ben ik uitgegaan met een groepje. Ik wou eigenlijk optijd naar bed gaan maar dat was een beetje mislukt, dus was ik de volgende dag heel moe met housekeeping. Tijdens dat ik bezig was met housekeeping zag ik een jongen uit het hostel met een basketbal zitten bij de bar. Dus ik vroeg aan hem of hij naar een pleintje gaat en hij vroeg me mee. Dus hoe moe ik ook was ik ging met hem mee, al wou ik niet heel graag. We hebben wat balletjes geschoten en tussendoor pauzes genomen, het was heel warm. Daarna werd het steeds drukker op het basketbalveldje en hebben we uiteindelijk 4 tegen 4 gespeeld. Ik wou maar een half uurtje blijven, maar was er uiteindelijk 3 uur gebleven. Het deed me wel heel goed. Ik heb die nacht heerlijk geslapen.

Zaterdag, zondag, maandag en dinsdagavond heb ik gewerkt in de nachtclub en maandag en dinsdagochtend in het hostel. Het werk in de nachtclub wordt wel iets leuker, de collega's worden gezelliger en de gasten zijn nog het leukst om mee te praten en grapjes mee te maken. Ik heb 1 avond 70 dollar fooi gekregen, waar ik me best ongemakkelijk over voelde om dat aan te nemen, maar hij stond erop. En je mag je gekregen fooi zelf houden. Dus mooi zakcentje erbij. Zondag zijn we met het hostel nog naar het zwembad feestje gegaan en ik zag een paar mensen met een basketbal schieten, dus ik wou ook meedoen. We waren gewoon aan het schieten en toen kwam 1 van die gasten waar ik mee had gebasketbalt op vrijdag en vroeg of we partijtje wouden doen. Ik wou liever niet meedoen, omdat ik op blote voeten was. Maar werd toch overgehaald om mee te doen. Uiteindelijk midden in het spel stond 1 gast op mijn voet en zat m'n voet onder wonden en bloed. Maar goed dat is tot nu weer mooi geheeld. Dus wat ik hiervan heb geleerd is, geen basketbal spelen als je geen schoenen bij hebt haha.

Woensdag heb ik vooral uitgerust en lekker geslapen. En ben ik ook heel de dag met Sophie geweest, heel de dag lekker gekletst. Verder niet zoveel gedaan. En donderdagochtend had ik housekeeping 's avonds heb ik beerpong gespeeld en zijn we daarna uitgeweest. Het was een hele gezellige nacht. Vrijdag uitgeslapen en verder niet veel bijzonders gedaan.

Zaterdag, zondag en maandagavond weer gewerkt en maandag en dinsdagochtend housekeeping. Zondagmiddag hebben we UFC gekeken in Gilligans. Om de 2 weken wordt er een gevecht uitgezonden vanuit het boxxen of UFC.

Woensdag ben ik gaan wandelen langs het strand en ben ik daarna gaan meedoen met de zumba-les in het water.'S avonds meegedaan aan giantdarts en weer een kaartje gewonnen voor de jungle swing, dus over een week ga ik samen met 2 jongens die dat ook hebben gewonnen de jungle swing doen. Donderdagochtend had ik housekeeping en daarna zijn we met een groepje naar Cattana Wetlands gegaan. We wouden graag krokodillen zien, maar jammer genoeg geen succes. Het was er wel heel mooi, heel erg jungle-achtig. Maar we zijn wel erg lekgestoken door muggen. Daarna zijn we teruggekomen voor avondeten en beerpong. En Rachel (het eerste meisje dat ik heb ontmoet in Australië) was in Cairns, dat was het einde van haar oostkust-tour. Dus ben samen met haar nog wat gaan drinken en ze deed mee met de beerpong-competitie. Ik heb weer 2 kaartjes voor het aquarium gewonnen, dus nu heb ik 6 kaartjes. Ik denk dat ik ze het beste kan verkopen ieder geval 4 van hen. Zo kan ik ook weer wat extra's verdienen. En vandaag heb ik nog niet zoveel gedaan. Ben vooral aan het chillen, want ik moet weer 4 tot 5 nachten achter elkaar werken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Susan:
    13 maart 2020
    Nicee allemaal!! Werkse en chillse de komende dagen🥳
  2. Jalila:
    13 maart 2020
    Leuke verhalen allemaal!!.
    Je bouwt veel ervaringen op!
    Ik vind het knap dat je het allemaal durft.
    Veel plezier en werkse.
  3. Biljana:
    14 maart 2020
    Leuk en tegelijk pittig allemaal. Succes verder en tot zo meteen even bellen 😘
  4. Mevr.H.P. de Leeuw:
    14 maart 2020
    Meer dan een zomaar avontuur en dat alleen. Chapeau. Maar ook niets gepland en heel veel lef om zo maar met anderen, vertrouwd? mee te gaan. Maar goed, je herkent je zelf wel. Succes verder en geniet, ga door de natuur heen en kijk om je heen. Groet. HPL>
  5. Marica:
    15 maart 2020
    Vidim da uzivas a ujedno i radis, ali nemoj da se tako lako das nagovoriti imaj svoj stav, i radi ono sto ti mislis da je najbolje a ne drugi. Malo vise uzivaj u prirodi i upoznavanju tog kraja. Pozdrav i poljubac.
  6. Ed driessen:
    16 maart 2020
    Je wordt zelf nog eens een beerpong, leuk dat je er kaartjes mee wint en als je er een paar kan verkopen is dat natuurlijk mooi meegenomen. Lijkt me wel gaaf die jungleswing. Pas wel goed op jezelf met al die kontakten, hoe is het met het Coronavirus daar gesteld ? Hier is het een gekkenhuis geworden, wij zijn gisteravond teruggekomen van onze vakantie op Lanzarote en precies op tijd want vandaag ( maandag ) gaat heel Spanje op slot en moeten de gasten op hun kamer blijven en mogen niet wandelen en zwemmen en op het strand komen, geniet jij maar lekker zolang het nog kan. Groetjes uit Rotterdam.
  7. Marian.:
    17 maart 2020
    Zo te lezen heb je het erg druk met werken. Vergeet niet te genieten hoor! En heb je al plannen om verder te trekken? Groetjes van mij xxx